![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#211
|
|
Level 18 ![]() Класс: Страж Тьмы Характер: True Neutral Раса: Человек МАСТЕР D&D ![]() |
Официальное подтверждение контракта с Сегой. Выходит, ОЕ будет создавать новую РПГ. (IMG:style_emoticons/kolobok_light/rofl.gif)
QUOTE LONDON & SAN FRANCISCO (March 23, 2006) - SEGA® of America, Inc. and SEGA® Europe, Ltd. today announced a new partnership with Obsidian Entertainment, Inc., an entertainment software development studio based in Orange County, CA. Under the terms of the worldwide deal, SEGA and Obsidian will collaboratively develop an original role playing game (RPG) for PC, PlayStation®3 (PS3) and the Xbox 360TM. The deal signifies SEGA's continuing drive to produce high-quality Western content for current and next-generation consoles. Obsidian, best known for the hugely popular RPG Knights of the Old RepublicTM 2: The Sith Lords, is also currently working on the much-anticipated sequel to Neverwinter NightsTM. "The development team at Obsidian has 'proven track record' stamped all over it," said Simon Jeffery, President and COO, SEGA of America, Inc. "When SEGA decided to create a fresh and captivating RPG franchise for new generations of hardware, we immediately knew who we wanted to work with." "We are excited to be working with a great publisher like SEGA as they are willing and excited to launch new and visionary IP on next generation consoles," said Feargus Urquhart, CEO of Obsidian Entertainment, Inc. "At Obsidian, our focus is to make exceptional games and we see SEGA as a true partner in achieving that goal for our next epic RPG." The deal is the latest in a string of similar announcements from SEGA that underscore the company's increased emphasis on Western content development. Previously, SEGA announced partnerships with developers Secret Level, Silicon Knights, Bizarre Creations, Monolith Productions (Condemned: Criminal OriginsTM), and Pseudo Interactive (Full AutoTM). SEGA also acquired development powerhouse The Creative Assembly (Total War series) in 2005. Кто-нибудь знает о чем вчера вещал Эрик Новалес на GDC (game developers conference)? ссылка Сообщение отредактировал Aiwan - Mar 24 2006, 14:21 |
![]()
Сообщение
#212
|
|
Светлый лорд Корелии ![]() Класс: Тайный Лучник Характер: Lawful Good Раса: Полуэльф NWN: Тестер ![]() |
Так н вроде бы все понятно. Они заключают конракт и будут писать гамесы по новые консоли... в том что перенесут на эту платформу Neverwinter Nights 2.
|
![]()
Сообщение
#213
|
|
Level 18 ![]() Класс: Страж Тьмы Характер: True Neutral Раса: Человек МАСТЕР D&D ![]() |
Ответом Шейна можно пока поставить точку в разговоре об участии ОЕ в ММО.
QUOTE Posted 03/24/06 13:09:28 (GMT) by Griffon_ Shane, I congratulate you on getting this project. (IMG:style_emoticons/kolobok_light/smile.gif) Will you dart in again and drop another clarification whether Obsidian is somehow involved in MMO development at Austin or going to? Posted 03/24/06 14:01:30 (GMT) by maverickshane At this time Im not going to speculate as to what may or may not be coming out in terms of future content either in the form of a patch or an expansion. However, with that being said the team has already stated that horses will not be available in NWN2. So while anything is possible, that thing in particular I would find highly unlikely. As for developing an MMO in Austin. That's Bioware new studio, not Obsidian's. So to answer that question, no. -Shane |
![]()
Сообщение
#214
|
|
Level 18 ![]() Класс: Страж Тьмы Характер: True Neutral Раса: Человек МАСТЕР D&D ![]() |
Сайт нвн2 запускается сегодня в 12:00 (время восточного побережья США), но для нас он будет доступен вечером из-за разницы во времени.
Апдейт №6 1. На вопрос можно ли рандомно спавнить орков с силой от 12 до 20, Чарльз ответил, что, возможно, можно будет рандомно изменять размер созданий. 2. Крис подтвердил, что вампиры будут обоих полов. Женских особей личей не будет. Большинство монтров уже готово, но не все особи будут иметь два пола. Можно будет создавать детенышей монстров путем изменения размера. 3. Крис: дикие животные автоматически атакуют. empathy действует на одного зверя, но они все еще не завершили с балансом. возможно и на нескольких сразу. 4. Чарльз: Кричам можно давать фиты, спеллы и скилы как и в нвн1. 5. Чарльз: одновременно можно редактировать характеристики нескольких однотипных крич (про это уже говорилось). Сообщение отредактировал Griffon - Mar 28 2006, 14:34 |
![]()
Сообщение
#215
|
|
Миловидный Бегрюссунг ![]() Класс: Воин Характер: Chaotic Good Раса: Человек NWN: Модмейкер Проклятие Левора Порядок Времени ![]() |
QUOTE(Griffon @ Mar 28 2006, 17:30) [snapback]74842[/snapback] Сайт нвн2 запускается сегодня, но для нас он будет доступен завтра из-за разницы во времени. Ну, что же.... Сходим. Думаю може там будет что нить про сроки конкретнее. (IMG:style_emoticons/kolobok_light/scratch_one-s_head.gif) |
![]()
Сообщение
#216
|
|
Level 8 ![]() ![]() ![]() Класс: Рейнджер Характер: Chaotic Neutral Раса: Эльф ![]() |
Не там все тоже самое было, только парочка новых мини-скринов мобов..
|
![]()
Сообщение
#217
|
|
Миловидный Бегрюссунг ![]() Класс: Воин Характер: Chaotic Good Раса: Человек NWN: Модмейкер Проклятие Левора Порядок Времени ![]() |
Сайт понравился. Лавное не тормозит. А выход там до сих пор значится весной (IMG:style_emoticons/kolobok_light/pleasantry.gif)
|
![]()
Сообщение
#218
|
|
Level 19 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Класс: Рейнджер Характер: Lawful Neutral Раса: Эльф ![]() |
А гиде ссцылк? (IMG:style_emoticons/kolobok_light/sad.gif)
|
![]()
Сообщение
#219
|
|
Level 10 ![]() Класс: Страшный Пират Характер: Chaotic Evil Раса: Животное NWN: DM ![]() |
QUOTE Сайт понравился. Лавное не тормозит. А выход там до сих пор значится весной FAQ читайте =) When will Neverwinter Nights 2 be available? (Back to top) Neverwinter Nights 2 is scheduled to ship in Summer of 2006. Скриншоты тулсета http://nwn2.warcry.com/scripts/images/gall...id=2111&site=91 |
![]()
Сообщение
#220
|
|
Level 18 ![]() Класс: Страж Тьмы Характер: True Neutral Раса: Человек МАСТЕР D&D ![]() |
QUOTE(Ghost @ Mar 29 2006, 16:27) [snapback]75052[/snapback] А гиде ссцылк? (IMG:style_emoticons/kolobok_light/sad.gif) nwn2.com (IMG:style_emoticons/kolobok_light/drag.gif) кому лень, пусть жмет СЮДА Понравилось, что обещают каждой расе дать сетовые доспехи. (IMG:style_emoticons/kolobok_light/good.gif) Девушек обещают не обижать и говорят, что для них будет адекватный эквивалент всех мужских доспехов. (IMG:style_emoticons/kolobok_light/biggrin.gif) |
![]()
Сообщение
#221
|
|
Level 14 ![]() ![]() ![]() ![]() Класс: Страшный Пират Характер: Chaotic Neutral Раса: Человек ![]() |
QUOTE(Griffon @ Mar 29 2006, 17:29) [snapback]75075[/snapback] Девушек обещают не обижать и говорят, что для них будет адекватный эквивалент всех мужских доспехов. (IMG:style_emoticons/kolobok_light/biggrin.gif) (IMG:style_emoticons/kolobok_light/rofl.gif) Я боюсь такой перспективы... |
![]()
Сообщение
#222
|
|
Level 19 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Класс: Рейнджер Характер: Lawful Neutral Раса: Эльф ![]() |
QUOTE(Щур @ Mar 29 2006, 18:14) [snapback]75097[/snapback] Девушек обещают не обижать и говорят, что для них будет адекватный эквивалент всех мужских доспехов. Типа пластинчатый доспех с глубоким декольте? (IMG:style_emoticons/kolobok_light/biggrin.gif) |
![]()
Сообщение
#223
|
|
Level 19 ![]() Класс: Воин Характер: Lawful Good Раса: Человек NWN: Скриптинг [Sn] ![]() |
QUOTE(Ghost @ Mar 29 2006, 18:16) [snapback]75099[/snapback] Типа пластинчатый доспех с глубоким декольте? Нет, наверное, поножи в цветочек или железные юбки (IMG:style_emoticons/kolobok_light/biggrin.gif) А сайтик прикольный, несколько новых (для себя, наверное) скринов увидел. И грузится он пореще ваулта. Кстати, голем путевый. *Представил себе маленьких големчиков. Эдакие солдатики* |
![]()
Сообщение
#224
|
|
Level 9 ![]() Класс: Вор Характер: True Neutral Раса: Эльф NWN: Скриптинг [PW] ![]() |
QUOTE(Aiwan @ Mar 29 2006, 14:22) [snapback]75048[/snapback] Сайт понравился. Лавное не тормозит. А выход там до сих пор значится весной (IMG:style_emoticons/kolobok_light/pleasantry.gif) Neverwinter Nights 2 is scheduled to ship in Summer of 2006. (IMG:style_emoticons/kolobok_light/spiteful.gif) 31 августа.. (IMG:style_emoticons/kolobok_light/shout.gif) |
![]()
Сообщение
#225
|
|
Миловидный Бегрюссунг ![]() Класс: Воин Характер: Chaotic Good Раса: Человек NWN: Модмейкер Проклятие Левора Порядок Времени ![]() |
QUOTE(2_advanced @ Mar 29 2006, 21:21) [snapback]75120[/snapback] 31 августа.. 32 августа (IMG:style_emoticons/kolobok_light/yes3.gif) |
![]()
Сообщение
#227
|
|
Миловидный Бегрюссунг ![]() Класс: Воин Характер: Chaotic Good Раса: Человек NWN: Модмейкер Проклятие Левора Порядок Времени ![]() |
Неплохие скрины но иногда смотрю на модели и они похожи на НВН1. (IMG:style_emoticons/kolobok_light/unknw.gif) Еще есть ощущение, что скрины малость подправили... (IMG:style_emoticons/kolobok_light/pardon.gif) Но это ИМХО. Вообще, мне нравится. Может я передумаю уходить на пенсию после ПВ. (IMG:style_emoticons/kolobok_light/pleasantry.gif)
Даже если просто поменять дадут текстуры, то Разнообразия будет много до безобразия... (IMG:style_emoticons/kolobok_light/biggrin.gif) Надеюсь список предметов будет больше чем на сринах (IMG:style_emoticons/kolobok_light/smile.gif) Я имею ввиду интерьер (IMG:style_emoticons/kolobok_light/smile.gif) |
![]()
Сообщение
#228
|
|
Level 7 ![]() ![]() Класс: Воин Характер: Lawful Good Раса: Человек NWN: Тексты ![]() |
А мне вообще-вообще нравится - потому как симпотичнее, чем все, что я видел из RPG при этом есть тулсет, который может поправить все кривенькие и глупенькие моменты самой игры в модах
|
![]()
Сообщение
#229
|
|
Level 5 ![]() ![]() Класс: Маг Характер: Lawful Good Раса: Тварь ![]() |
Судя по скринам НВН2 от бункера будет требовать очень много!! особенно RAM.
|
![]()
Сообщение
#230
|
|
Level 8 ![]() Класс: Страшный Пират Характер: Neutral Evil Раса: Человек NWN: Маппинг ![]() |
Н-да, скрины внушают. Надеюсь, что когда игра выйдет, будет не хуже.
А еще надеюсь, что обычные зверушки будут, а не только шипастые монстры-переростки. |
![]()
Сообщение
#231
|
|
Level 18 ![]() Класс: Страж Тьмы Характер: True Neutral Раса: Человек МАСТЕР D&D ![]() |
Фергюс дал интервью NeverwinterNights2.fr. Итревью на французском - ЗДЕСЬ.
Вот перевод на английский (взят с warcry): QUOTE [i]The Player Character Animation - The eyes move - The lips move - When the PC breath the lungs fill Customization - Hairs : you can change the color, the tone and the haircut - Skin : you can change the tone. Sub-races : All the tone aren't allowed. A drow will not have the red color, for this sub-race you will be able to choose dark grey to bright grey. - Eyes : you can change the color. - Name generator : it seems to be virtualy infinite. - Armor : more customizable than in NWN1, there is the possibility to do a real asymmetry and each part seems to move independently. PC Creation : level 20 max and you can take 4 classes. - Races : Gnome, Halfling, Elf, Dwarf, Humain, Half elf, Half orc - Sub races (for the Elf and Human) : Drow, Sun elf, Moon elf, Wood elf, Aasimar, Tiefling, Human. The sub-races are less powerful at start but compensate this after some levels. - Classes : the 11 base classes and the Warlock - Prestige Class : Harper Scout, Sacred Fist, Shifter, Shadowdancer, Shadow Thief of Amn, Magus, Warder, Weapon Master, Red Dragon Disciple, Arcane Trickster. - Alignment : the 9 alignments. - During the campaign the player have a castle he must manage. The alignment play a role in the events that take place in the castle. - The hencmen you can recruit depend of your alignment. - The castle can be attack and other things. - Characteristics : Same as NWN - Background to choose at start. The background influence the campaign and the reactions of others characters during some dialogs. - Skills : Same as NWN1 but more craft skills. - Feats : divised in sub-list so you don't have a big list with all the feats but a lot of short lists. Campaign : The first chapter is a progressive learning of NWN2. You also learn more about the world and obtain some levels. It start at West Harbor where you're an anonymous person and you try to make a reputation. The first quest are independent of the main story but help you to make a reputation. Dialogs : 2 types of dialogs - With a minor NPC : it's the same as in NWN1 with a dialog box where you choose your answer. - With a major NPC : there is a cut scene where you can see the lips and the NPC move. The dialog stop when you must click on an answer. This dialogs are like as those from KotOR. Castle : You can manage a castle. You can recruit people to make more living. The castle can be attack and siege engine can detroy the walls. Game interface : The interface presented wasn't the final. - Icons : more colorful and explicative than in NWN1 - Musics : they're not done, they will be done at the end of the development - Windows : you can move them but you can't move the windows out of your screen. The portrait of the PC can't be moved. - Hide the tiles : the part between the PC and you are more or less transparent. - Skill bar : contain Hide, Search, and so on. - Quick bar : 10 bar with 12 slot (so a total of 120 slots) - Menu bar : On NWN1 it was under the PC portrait. In NWN2 it isn't the case. - Mini map - PC portrait - Other portraits (henchmen, etc.) : under the PC portrait Except the portraits, all this bars can be moved. Environment : - Sun : impact on the shadows. The position of the sun depend of the hour and of the season. The intensity of light can be change. Possibility to add mist around the sun. - Sky : Clouds (you can change the speed, their position with regard to the ground, the density), 2 tone of color, reflection of the sky on the ground, mist (you can change the color, the density and the distance) - Water : the water reflect what is newt to it. You can change the movement, the speed of the movement, the color. If the water isn't too deep you can walk in it. Henchmen and companions : - Companions : you can control it in the same way as in KotOR. When you pause the game you can give orders to you companions. You can add you companions spell to your quick bar and select them to launch them more quickly. There is definite AI you can select. You can modify the spellbook and the inventory of your companions - Henchmen : Same as in NWN1 Spells : When the spell is cast, the icon appear upon the head of the character. The spells don't affect the environment (the forest will not burn because you cast a fireball). In the game, nothing is destructible by default. You can see the area of effect of a spell before casting it. Toolset : The toolset support multi screens so you can have some windows on a screen and some windows on another screen. You can open many windows. There is tab to navigate. Castle area : Like the reality, give an impression of gigantism. Rural Area : Trees, grass, water. House area : Some bug with the shadows. You can see the shadow create by the light that goes through the windows. So when the sun move, the shadows change. Mapping : It's simple and ergonomic. Creatures enlargement : You can modifiy characters by changing one to three settings. The item that the character use change in fonction of the enlargement. Placeable : You can change placeable on the same way as the creatures. You also can change its main color and its secondary color. Правда, я видел уже три варианта перевода на английский. (IMG:style_emoticons/kolobok_light/smile.gif) Сообщение отредактировал Griffon - Apr 3 2006, 12:24 |
![]()
Сообщение
#232
|
|
Миловидный Бегрюссунг ![]() Класс: Воин Характер: Chaotic Good Раса: Человек NWN: Модмейкер Проклятие Левора Порядок Времени ![]() |
QUOTE(Griffon @ Apr 3 2006, 15:22) [snapback]76018[/snapback] Dialogs : 2 types of dialogs - With a minor NPC : it's the same as in NWN1 with a dialog box where you choose your answer. - With a major NPC : there is a cut scene where you can see the lips and the NPC move. The dialog stop when you must click on an answer. This dialogs are like as those from KotOR. Слава Богу додумались оставить оба варианта. (IMG:style_emoticons/kolobok_light/biggrin.gif) |
![]()
Сообщение
#233
|
|
Level 8 ![]() ![]() ![]() Класс: Рейнджер Характер: Chaotic Neutral Раса: Эльф ![]() |
а я надеялся, что будет новый вызываемый интерфейс ... так прийдется все менюшки делать в виде диалога как и в НВН (IMG:style_emoticons/kolobok_light/sad.gif)
из превью что радует можно отметить *очень высокие* потолки в кастл интериор , Shadow thief of Amn прикольный ПрС , но слабый для игры - интересно как они подправят его.. остальное хлам все старая инфа |
![]()
Сообщение
#234
|
|
Level 6 ![]() ![]() Класс: Ученик Дракона Характер: Chaotic Good Раса: Дракон ![]() |
А известно чего-нибудь о предпологаемых системных требованиях?
|
![]()
Сообщение
#235
|
|
Level 19 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Класс: Рейнджер Характер: Lawful Neutral Раса: Эльф ![]() |
Вот тут (IMG:style_emoticons/kolobok_light/smile.gif)
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 17th September 2025 - 04:09 |